lostinyouth

:)

Publicerad 2009-04-29 20:47:38 i Vardagligt

Hehe har egentligen inget att skriva men vakna vid kvart över 7 =) Sen bar det av till dagiset,barnen hade saknat mig 8) hähä men det första man får är att typ få panik för jag hade en massa ballonger runt mig ;o Jaa jag vet jag är en tönt -.- Meen vi var typ ute hela dan så det var Ok ;) As skönt väder idag hihi  ajja sen så gick man hem o tog det lugnt innan man gick till vårat mkt vackra rum som vi målat om ^^  Så fixa lite där hehe o sen gick man då hem igeen x) Det var väl det mesta som har hänt

Jag längtar till Lördaag!! till Sannis fest ;D Dels för man får träffa Cicci igen ;D, dels för att jag inte har varit med Sanni på aas länge och sist att vi ska badaa :D Och så är Linda(tror jag) och Hanna där så det blir ju också en guldkant <3 ;) Det ser jag verkligen fram emot och jag tror det kommer bli en mkt bra kväll! :)  Meen orkar inte skriva mer nu så pössen<3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-01 21:22:36

Hähähäh jag ser också fram emot det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela