lostinyouth

Liten igen

Publicerad 2009-04-20 16:43:50 i Vardagligt

När jag är på dagis så får jag en sån känsla att jag vill vara liten igen ;/  Jag vill också göra låtsas-mat av sand, blad o gräs.. jag vill också leka i sandlådan.. jag vill också leka mamma, pappa, barn.. Jag vill INTE bli vuxen -.- Jag vill vara barn igen och inte oroa mig för en massa onödiga saker. Jag vill kunna springa runt och skrika av glädje och ingen skulle titta konstigt på mig.. men nu får man inte va liten.. nu ska man vara stor.. och inte leka i sandlådan lr göra låtsas mat.. nu ska man oroa sig för allting och få en massa problem, för nu är man stor.. Jag vill tillbaks till den tiden då Hanna o jag hade massa osynliga djur ^^ Och red på osynliga hästar.. jag vill tillbaks till då när vi kröp på marken o hittade harskit xD Men.. det tillhör det förflutna tyvärr.. och man kan bara plocka fram det i minnet.. man kan inte åka tillbaks hur mkt man än vill.. bara i tankarna, men men orkar inte skriva mer ni har nog fattat min punkt ^^

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-20 17:19:46

Meh vaddå härma MITT Inkägg X'D "We are the children" :) Haha :P Men jag håller me dig

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-21 06:54:50

jag vill också va barn <33 o rida på låtsats hästar.!!! <33

Postat av: Maria :D

Publicerad 2009-04-22 21:41:52

Åh... :3 Det vill jag med... x) Alla tycker att man är psyksjuk om man gör något barnsligt nu för tiden. _

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela