lostinyouth

oeeeeuu

Publicerad 2009-04-28 22:17:54 i Vardagligt

Idag har varit en ganska okej dag hehe x') Jag o Elvira kankse retade upp våran mattelärare (A) mihihi
Ajja ^^ Sen gick man då till P2 där jag fika med Alicia x) Mkt mkt trevligt ^^ hihi seen sprang vi runt lite (jag ville hem för att göra en grej xD) Men Alicia släpa med mig och tillslut fick jag gå xD hahah  seen när man kom hem så slappa man bara ^^ Och blev nyss rädd för att två katter bråka ;S Och sen gjorde de en massa läskiga ljud ;o As läskigt xD haha  meen i morrn bär det iväg till dagiset igen dåå :) Haha kommer va as trött o få ryck på barnen men ska försööka hålla mig (A) nej men så dum är jag faktiskt inte x) hehe men ska gå nuue puss

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-05-19 14:40:05

ville göra en grej, jossan? säg nu! (a) HAHAHAHAHHA de var sjukt kul, du ba adfjabkfanf ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela