lostinyouth

Satsa? xD Lr?

Publicerad 2009-04-21 17:33:58 i Vardagligt

Haha under de här APU dagarna har jag visst blivit populär bland killarna x'D En har sagt att han älskar mig, en annan att han gillar mig x') Så kanske ska satsa på en minderårig? haha nämen det är kul att man är omtyckt iaf ^^  och idag tyckte jag det var roligt på riktigt, asså jag har ju tyckt det va roligt innan men jag har tyckt det  var segt det tar väl lite att vänja sig vid allt ^^ Och nu börjar man ju komma in mer vad man ska göra o sånt =) Så det är ett plus. Jaao kan ju säga att jag är hellre där än i skolan o få dras med ***** haha ni vet sääkert vem jag pratar om ^^  Meen nu har jag tomt i skallen så nu vet jag icke vad jag ska skriva ;)  Så pössen :)

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-04-21 21:12:21

ohoho. krossa inga hjärtan bara nu^^ <3

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-04-22 09:52:37

Haha x) Men jossan då !!! Trevligt för daj :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela