lostinyouth

Upp tidigt, dans uppvisning ^^

Publicerad 2009-04-23 21:04:38 i Vardagligt

Jahopp idag börja man då klockan6 (!!!!!!!!!!!!) var tvungen att gå upp typ kvart över 5, helt omänsklig tid -.-  Meen jag vakna såklart innan av att jag drömde nåt konstigt vet inte om det var en mardröm lr inte, inget som jag kommer ihåg nu iaf men, seen när jag skulle somna om så börja typ två störnade pippisar att kvittra o hålla på -.- Och det var inget fiint kvitter för det skulle jag kunna stå ut med, det här var JOBBIGT kvitter >_< Fick seriöst ryck, tänkte på måånga olika sätt att göra så det försvann (jag kan tala om att skjuta fjäderfäna fanns med) meen sen stod jag inte ut längre så jag gick o stängde den där ventilgrejen (för de blir så himla varmt i mitt run annars ;o), då vart det iaf bättre ^^ Sen så kunde jag ju inte somna för jag var nästan pigg men lyckades tillslut och sen vara trött när man skulle gå upp (Y) jäätte bra!  Ajja haha rafflande morron detta x) men sen flöt dagen på på dagiset o sen sluta man vid halv 2 ;)  Seen vid halv sex gick jag ner till kris-lokalen för jag skulle möta upp Alicias mamma för vi skulle kolla när Alicia dansa x) Det var nice =) hehe och när de var slut gick man då hem ^^  Så dagen fick ett bra avslut iaf xD haha

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-23 22:13:31

Hehe så kan det va du :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-23 22:13:45

Hehe så kan det va du :)

Postat av: alicia

Publicerad 2009-04-24 16:40:11

RANDMÄE!!!111 o M!11111

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-04-24 21:00:54

Hehe, Vilken Askungen morgon du fick med fina fåglar som sjunger för dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela