lostinyouth

Man in the mirror

Publicerad 2009-08-08 16:12:48 i Mode & Shopping

Jahopp idag åkte man in till stan med mamma,pappa o Alicia :p Först skulle inte pappa åka med för han ville inte gå i värmen sen ville inte jag om vi inte ställde oss i Parkeringshuset och Alicia ville inte överhuvudtaget haha x) O ja tillslut så fick vi med aallihop. Och jag gjorde lite shoppingfynd :) Bilder kommer här:

tröja: Monki
Linne: Gina Tricot
Kjol: HM

Vart mkt nöjd ;) Och de ser mkt bättre ut på ;p hehe
Peace Out!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-08 17:04:48

varför fick inte jag hänga med.. :(

Postat av: cissi

Publicerad 2009-08-08 21:01:31

lyckliga unge som har Monki och har råd att köpa kläder där. Kläderna va jätte snygga!

Postat av: alicia

Publicerad 2009-08-09 17:22:39

jag då? :D:DD jag var faktiskt ochså med :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela