lostinyouth

Måndag-Tisdag

Publicerad 2009-08-04 19:09:33 i Vardagligt

Jaao ska berätta lite vad som har hänt i måndags o tisdags ;) I måndags gick jag då till Uttern :DD Vi var först inne på datan och kolla lite hehe. Sen så bestämde vi att vi skulle gå ner på Finspång så så vart de ^^ Vi skulle spana på nåra snyggingar också haha jag skulle hitt amin framtida mörhyade man x') Haha men de enda jag hitta var en asiat, vilket de inte var nåt större fel på han var t.o.m. lite färgad ^^ Men de var ju typ iinget folk ute! Visst de är Finspång men iaf ;S haha vi köpte iaf varsin glass på B-hallen. Och sen gick vi en vända på Ica haha, och slutligen gick vi hemåt :) När vi kom hem så kolla vi på Top Model o Tyra Banks show x) De handlade om små barn som var med i skönhetstävlingar (!!!!!) Asså Hanna o jag fick typ ryck! Hur kan man låta sitt barn liksom använda smink när den är typ bara 6 år??!!!! Sjuukt -.- Och när de var slut så tvinga Hanna mig att bli medlem på mer-trafik. Man får mer besökare o en massa :) Och sen skulle jag logga in på min msn för de skicka e-post att de funka o allt. haha tror ni jag kom ihåg mitt lösenord dåå? Nej ofc ;) Jag prova typ de mest som jag trodde men nej inget funka. Sen så skulle vi byta lösen som jag skulle komma ihåg! Så sa jag ett haha och Hanna tyckte att jag borde prova det också. Och sjäälvklart så vare rätt!! HAHA Jag tänkte byta mitt lösen med de jag redan hade x'D Jaa så kan de gå..
Sen kolla vi lite mer på Tv o sen vare dags för mig att gå hem ;(

Idag så ringde Hanna och öfreslog att vi skulle ut med hundarna o plocka blåbär i skogen ^^ De gick jag med på o med burk o hund gick jag o mötte Hanna :) VI släppte hundarna o de gick faktiskt bra! Tindra sprang som en dåre xD Och åt blåbär från buskarna haha sen efter ett tag så kände vi att de räcker med blåbär så vi börja gå hemåt. HAnna gick hem med Nellie och sen kom hon farandes på moppen till mig ^^ Vi baka blåbärs paj och såg på Top Model xD haha Äkta Hanna o Jossan style! Och KAFFE sååklaart XD Sen åkte hon hem =( Nej, nu får de räcka haha ;)
Peace Out!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-04 19:40:33

det var kul! :D Men du har ju skrivit ordningen med allt vi gjorde i måndags helt fel! :o

1. Data

2. Top Model & Top DEsign

3. Gå ner på Finspång

4. MEdlem på Trafiksaken.

5. Tv och kvällsmat ^^



Jah du, enda anledningen till detta kaos är väl att det är ditt minne som spökar! Lilla vännen ^^



Hehe, har fortfarande blåa naglar X'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela