lostinyouth

Pyjamas partyy :D

Publicerad 2009-08-31 19:21:58 i Vardagligt

I lördags var man på Pyjamas party hos Hanna :D Först så fixa vi iordning maten, Fajitas ^^ och sen började en efter en rulla in :) Förutom.. Fredrik x') haha vi satt vid köksbordet o hade trevligt o skratta o åt och samtidigt skulle vi göra saker som stod på lappar som vi fick innan hahaha xD

Efter ung. 1 timme kom då Fredrik traskande och också han fick lite mat :) Sen ville vi att Hanna skulle spela piano så vi samlades alla i vardagsrummet för att höra på lite vacker musik, mkt trevligt ^^ Sen vart alla sugna på att köra Sing Star så vi gick upp en våning o börja sjunga lr kraxa.. haha men kul var de! :D
När allas halsar var trötta efter allt sjungande så gick vi ner o börja göra Marängswisch lr hehe medans de styrde o ställde i köket gick Fredrik o jag runt o sjöng på Michael Jackson låtar haha även Sandra kom in där ett tag ;)
Eftersom de va skit varmt så gick Sanni, Linda o jag ut och vi smög då till framsidan där vi satt o gömde oss xD Jag skulle skrämma dom o ylade lite läskigt jag var nästan lika bra som en riktig! haha och hörde då Hanna inifrån Nee va äre som låter!? 
Fast de märkte sen att vi var borta så då vare inge roligt längre haha.

Så när glassen var färdig gick vi upp igen o började äta samtidigt som vi skulle se på film men de blev inge av för vi hitta ingen som alla ville se hehe. Och eftersom lilla Tindra var ensam hemma var jag tvungen att gå hem så då bestämde vi att alla skulle följa med. Fast Linda åkte hem innan och sen bar de av! Fredrik berättade en massa läskiga saker och när vi var framme så sa jag farväl till Sanni o Fredrik plus slog i tån i Sannis cykel däck -.- Skit ont gjorde de! :O
Sen kolla Sandra,Maria,Hanna o jag på Harry Potter och Hemligheternas kammare x) Tills Maria o Sandra blev hämtade o då vare bara Hanna o jag kvar i den stoora lägenheten :P Så va den roliga dan sluut.
jag yla lika bra som en varg^^
Kvällens film ;)

Funderar på om jag också ska ha en liten fest hehe vart sugen x) Va tkr ni??

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-01 07:32:53

Feest :D

Postat av: alicia

Publicerad 2009-09-01 21:13:11

roligt! fest :D

Postat av: hANNA cARLSSON

Publicerad 2009-09-01 22:55:58

MYCKET roligt var det! :D Och visst ska du ha en fest!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela