lostinyouth

Shopping med Uttern! :D

Publicerad 2009-08-10 21:26:11 i Vardagligt

Idag så fick äntligen Hanna o jag våran efterlängtade shopping tur tillsammans! ^^  Maria var också med =) De va riktigt skojigt ;D Både Maria o jag vart en kjol rikare men Hanna köpte nada.. Hon pröva en sån kloj som jag köpte på HM som hon var JÄTTE FIN i!!!! Men nej >:(   Sen så åt vi på nån matgrej som finns där haha har ingen aning om vad den heter men vi åt iaf kyckling i bröd typ x') Men gott vare! Och vi hade riktigt trevligt ^^
Ska säga att på morronen fick jag gå upp kl.8 fatta kl.8!!!! För jag skulle till tandläkarn..   Jag hade iaf början till hål så jag ska komma tillbaka så ska dom plasta in mina tänder xD Ne men dom ska typ sätta plast över så de inte blir värre :p Då ska jag fråga om de kan göra nåt åt min hopplösa framtand -.-'  Gillar den verkligen inte. Nej nu har jag nog inte nåt mer "intressant" att berätta så Peace Out!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-10 23:43:42

haha, jajamen. skojigt var det och KYCKLINGKEBAB i PITABRÖD var det vi åt ^^ :D<3

Postat av: alicia

Publicerad 2009-08-12 19:15:50

alltså du kommer dö. de blir dyng jobbigt att ha munnen öppen i 20 minuter. men de känns bra efter åt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela