lostinyouth

Cissi-din önskan min lag

Publicerad 2009-12-28 23:44:47 i Vardagligt

Okej, Cissi önskade sig då i förra inlägget att jag skulile blogga lite oftare så here you go! :D Kan väl berätta lite om julen då som va ganska lugn. Fick vänta tills halv tio innan vi börja öppna julklapparna!! För att mamma jobba -.- Meen de va mkt fina saker i klapparna bl.a 8 dvd:er, 5 böcker, bestick, resväska, ansiktsmask, hårinpackning, strumpor, strumpbyxor, pyjamas, linnen o lite annat smått o gott ^^

På juldan på kvällen kom då broren, hans sambo o deras söta unge :D Då gick vi till faster o hade lite julmys där, mkt trevligt. På lördan sen gjorde vi inte mkt, bara tog de lugnt :) haha

Sen på söndan var de då dags för dom att åka hem och vi åkte in till Norrköping. Alicia o jag gick lite i affärerna men hitta inget särskilt efterosm vi inte hade så där jätte mkt tid på oss, vill åka in snart igen innan rean tar slut! Sen så fikade vi och tillslut begav vi oss hem. Tycker det har gått jätte snabbt!!! :o fattar inte vart allt har tagit vägen..

Imorrn ska man då va med Hanna :D Har saknat min lilla Utter :)<3  Och troligtvis ska vi hitta på nåt på Nyår, ska bli skojigt. Så om jag inte skriver nåt inlägg (vilket jag inte tror) innan dess så GOTT NYTT ÅÅR!!! :D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-12-29 02:26:53

AAw :D Det ska bli skitkul :) FÅr se vad vi gör på nyår och vilka som hänger på.. ^^ Vore kul om vi va några jue ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela