lostinyouth

Skridskoåkning

Publicerad 2009-12-21 21:58:49 i Vardagligt

Jaa då ska man då igen förska skriva nåt vettigt :p I fredags då så åkte jag, Hanna, Victor o Fredrik skridskor:D jaa, vi kan väl säga att jag låg mer på isen än stod upp x'D men de va de andras fel (A) Sen så blev de lite snökrig haha och råka också då tackla Fredrik så han flög iväg XD Blev också mylad nåra gånger av ondskefulla Hanna och Fredrik -.- sminket var ju vääldigt fint efteråt. Fast Victor hämnades lite genom att trycka ner Hannas huvud i snön haha. Sitter här o asgarvar nu åt allt så kul va de ^^

Jag följde med Hanna hem och jaa vi pratade o hade trevligt som vanligt :D Sen så gick jag hem för jag va tvungen att gå ut med Tindra innan jag skulle ner till Café bussen. Väl där nere så hade de inte bussen -.- Och vi fick då stå där o frysa vid en eld som för de mesta va ockuperad. Va inte lika roligt som förra gången, kankse för att de inte va lika många ute eftersom de va skit kallt, benen domna bort liksom. Men nåra såg man som man kände igen.. mina moderkänslor kom fram igen x'D Vill bara gå fram o krama om dom o undra VARFÖR de super sig fulla. Säkert jätte kul då men hur kul äre dagen efter med minnesluckor, bakfylla, lr ångra saker som man gjorde då som man kanske aldrig skulle göra i "normalt" tillstånd. Fattar de inte. Ajja, nog snakcat om de.

På lördan åkte jag då igen till Hanna med Sandra eftersom vi skulle fixa oss till Julfesten :D Ur snygga blev vi x') Sen så åkte vi dit och de bjöd på pastasallad, levande tipspromenad som man som tur va inte kom med i, och mkt skratt ^^ Sandra hade visst också kul med en viss persoon mohahaha xD Sen vid kvart över 12 så bestämde vi oss för att åka hem.

Söndan skriver jag inget om för de hände absolut ingenting. Och idag vaknda jag med ont i kroppen som när man har feber fast har inte det. Har varit typ hängig hela dan men pallra mig ändå iväg med Sandra till Sminkshopen för att köpa de SISTA julklapparna!! ;D Så, nu tror jag att jag har köpt till alla x) De va allt jag hade att säga för mig!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-12-24 01:33:28

ååh det var skitkul med skridskor! :D Det får vi göra om! Men jag är sur över mylningen xD HAHA



Hihi xD Julfesten va skoj! :) Bästa bästa<3

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-25 22:08:52

Det låter riktigt trevligt! :D Fin blogg haru också. ;D

Kram från du vet vem. ^__^

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-12-28 19:03:42

GOD JUL! och GOTT NYTT ÅR!



jag önskar dig massa fint^^

och jag önskar mig mer uppdateringar på din blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela