lostinyouth

Världen stannar

Publicerad 2009-12-31 00:51:03 i Vardagligt

Ska då chockera er med att skriva ett blogginlägg nu då :P Kan väl berätta lite om igår som jag spenderade i stan med Hanna o Maria :) Mkt trevligt. Köpte dock inget till mig själv lr jo hårfärg, som jag inte vart så värst nöjd med inte som jag hoppades iaf.. och presneter till min mami ^^ Vid 5 åkte vi då hem o jag slog mig då ner vid datan. Senare på kvällen ringde jag Sandra o vi bestämde att hon skulle komma över på en filmkväll ;) Dock funka inte det så jag fick komma till henne, jag packa ner allt jag behövde eftersom jag skulle sova över också. Sen bar det av ^^ Vi börja med att se Harry Potter haha för att Sandra aldrig ha fått se hela den och sen kolla vi lite på That 70´s show. I mitten av de nångång började mina ögonlock bli vääldigt tunga och jag nicka till flera gånger haha så vi stängde av x) Inte så mkt till filmkväll men de va mys iaf :D<3 Får vi göra om nångång o kanske börja lite tidigare ;) Hehe sen på morgonen vakna jag vid kvart över 11 o Sandra va förstås vaken :P Stackarn haha så vi gick upp o åt frukost och sen titta vi färdigt på de vi missa och tryckte sen in en ny :) Vid 3 begav jag mig hem o va trött som en åsna, vilket jag inte är nu när jag kan sova -.-  Men ska nog ta o läsa lite God Natt!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-01-05 15:34:49

Mycket roligt var det :) Hahaha som sagt nästa gång får vi brja tidigare :) Och vet du!!! Den där himla harrypotter filmen mend RobPtt i gick på femman!!!!!

jag har nt femman.... sur

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-05 15:35:39

Mycket roligt var det :) Hahaha som sagt nästa gång får vi brja tidigare :) Och vet du!!! Den där himla harrypotter filmen mend RobPtt i gick på femman!!!!!

jag har nt femman.... sur

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela