lostinyouth

Home Sweet Home

Publicerad 2009-02-23 22:20:50 i Vardagligt

Japp då var man då hemma igen (för er som inte vet har jag vart på ett ungdomsläger typ i Idre o åkt skidor ;D)
Det har varit jätte kul o jag saknart ;/ Vill allafall ha tillbaks kvällarna <3 haha   Men men tänkte väl då ladda upp lite bilder :P Såå se o njut ;)
Me und die Hanna på väg till Idre ^^
I denna garderob sov då Linnéa,Hanna o jag ;p Inte så trevligt till en början men man vande sigMkt fin utsikt vare =)Mer utsikt =) 
Hehe förlåt Hanna (A) Men jag kan ju säga att när jag skulle hjälpa henne loss så tog jag av mig skidan o så när jag skulle ta på mig skidan igen var det en liten backe ner som jag åker baklänges ner i o ramlar x)

En as rolig skog med en massa gupp xDJag, som då ramlat i en väldigt snygg pose ;p
Linnéa som ramlat på en rot x)Gillar den här bilden =)
 Väldigt vackert tycker jag :)

Tyckte du såg så söt ut så var bara tvungen ;D <3  Det här får då bli avslutningbilden för jag är as trött och ska nu gå o sova ^^ Såå natti natti!

Kommentarer

Postat av: Hanna ^^

Publicerad 2009-02-23 22:23:55

Men GAh ^^ Ser ju helt CP ut jue X'D Åh på den där bilden där ja står så ser jag asfet ut =) Haha ^^ Bara för att ja valde att ha tonvis med kläder på moi X) De va ju liksom ASKALLT :) Men skojigt vare<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela