lostinyouth

Packa,packa,packa

Publicerad 2009-07-03 16:40:35 i Vardagligt

Idag var sista dan på jobbet då ^^  Vi gjorde inte så mkt lr en del hade vattenkrig men jag hade inget ombyte så jag höll mig utanför x) Jag fick sluta vid halv 2 ;D Mkt skönt. Sen när jag kom hem så börja de åska igen haha mamma o jag satt ute o kolla på blixtrarna. Försökte då också ta kort men ja, de blev som de blev ^^ Så har man ju packat lite grann åker ju i morrn!!!! :DDD Skönt att komma iväg från hålan ett tag ;p  Jag såg en cool blixt förresten haha den gick typ som ett diagram fast vågrätt ^^ Har inte sett en sån nångång hehe mkt intressant :P

Igår framkalla jag en massa bilder från datan ;D Hehe hade hela kameran full för jag inte vågat ta bort dom om bilderna på datan skulle försvinna x') sån är jag hoho satt o rensa bort bilder hela kvällen typ. Men de blev ändå 175 bilder ;) Men de är roliga o minnesvärda bilder så =) Och dyrt va de inte heller. Mitt kosta 132kr inklusive porto o allt de där man betalar hehe om ni vill veta vart ifrån jag beställde så kommer länken här =) ---> www.fujidirekt.se  

Nej nu ska jag väl ta o packa vidare :) Ha de så bra mina kära vänner x)<3  Messa gärna ;D Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela