lostinyouth

bajsbajsbajsbajs

Publicerad 2009-06-01 17:31:47 i Vardagligt

Jahopp idag blev det att vara hemma från skolan (-.-) Hostar är förskyld och har ont i magen >.< plus att jag spydde imorse -.- Äckligt vare iaf ;S  Imorrn ska jag iaf gå de har jag bestämt mig för! Tänker inte miss nu näre är sista veckorna o allt man kan missa mkt så o sen har man en massa kvar till tvåan o de orkas inte ;O Fast missa ändå matte provet idag, meen får la görat imorrn ;p Och jag har bestämt mig för att inte va med nån iaf inte den här veckan ;S Så jag orkar med allt och inte förstör för nån annan så den blir sjuk :p  Men om de är nån som är intresserad kan jag hosta lite på er ^^ Ajja nog snackat ;p Bye!


Jag vill lära mig prata spanska!! ;o

Kommentarer

Postat av: cissi/cicci

Publicerad 2009-06-01 17:49:45

don't worry, be happy. DO DOO DO DO DOD DODODDOOO.^^,

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-01 19:51:28

Naw. :P<3

Postat av: mie

Publicerad 2009-06-01 19:56:25

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, växlar man in till ett presentkort på 500:- så får ett till presentkort på 500:- gratis!

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela