lostinyouth

Filmkväll :DD

Publicerad 2009-06-27 19:44:08 i Vardagligt

Igår hade man filmkväll lr rättare sagt Disney kväll med Sandra,Hanna  o Fredrik ;D Vi såg på hela 8 filmer x) Vi börja vid ca 5 tiden och sluta se klockan 6 på morronen xD Lr jag sov hehe redan klockan 4 men kan ju skylla på att jag faktiskt gick upp klockan 7 den morgonen :P Men de va mkt trevligt. Fredrik skrämdes som vanligt.. hehe. Sen vakna jag nångång innan tio och hörde Fredrik ligga och snosa xD Sen ringde Fredriks mobil som väckte oss alla -.-  Sen blev han pigg och då va tvungen att tvinga upp oss alla x)  Sen har man typ gått på Autopilot hela dan. Nu är man hos Hanna, den elaka lilla uttern! Hon låser in mig i en garderob men jag fick komma ut en liten stund nu..  Kommer väl få sova där hela natten antar jag :(   Hähähäh  nej nu måste jag sluta så hon inte ser att jag sitter här o skriver! Bye! ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-27 19:48:38

-MOHAHAHAHAHAHA! onskefullt garv -Om du inte sköter dig så får du stanna där inne för EVIGT! JA FÖR EVIGT!!! MOHAHAHAHA! onskefullt garv -Jag kommer att förtrolla dig! Till en.. en.. en.. EN... garderob! MOAHHAHAH onskefullt garv

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-06-27 21:18:48

Hahahaha xD fin ny header :D. Jag snosar fint btw ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela