lostinyouth

Lösnaglar :o

Publicerad 2009-06-25 22:26:28 i Vardagligt

Hehe idag har man då lekat med Sandra igen x'D Vi gick ner till Centrum för jag skulle få tag på en concealer (stavning?) och Sandra skulle kolla på en grej som tar bort hår x) Vi stod där i Sminkshopen ett tag och jag börja då kolla på en mssa mascaror eftersom mina är typ slut o man ska inte de så länge som helst så jag tyckte de va dags att köpa en ny mascara också ^^  Efter en liten stund till så kom en från personalen och börja rådgiva oss lite hehe tillslut så valde jag iaf den där stilettmascara x), en concealer och lösnaglar ^^ Sandra köpte ingenting :p Ajja när vi kom hem till Sandra så börja jag fixa med lösnaglarna, och ja de blev inte så jätte snyggt haha jag gav till Sandra också så hon kunde göra och på henne vart de dubbelt å snyggt!! Sen gick vi ner o börja laga lite mat och plopp så en av Sandras naglar av haha och hela tre av mina åkte bort!! Liksom 80 spänn helt i onödan typ om de knappt håller för nåt ;S As dyrt.. i samma veva som jag skulle sätta dit de som ramlat av drog jag bort de som såg fula ut också o klippte till dom o lite sånt ^^ SÅ nu ser de bättre ut hehe trevligt vare iaf :) 

Och jag längtar tills i morrn ^^ Fast jag vet inte ens om alla ska sova över lr inte ;S  meen, de ordnar väl sig I hope. Nej nu ska jag gå o sovaa ;) Go Natt!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-25 23:37:24

Ja ringde dig massa gånger idag, ingen svara.. Du vill aldrig va med mig juee. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela