lostinyouth

Min Helg ^^

Publicerad 2009-06-08 16:21:02 i Vardagligt

Jaa, då ska man väl berätta lite om helgen :p I lördags var jag o Alicia ensamma hemma men vi skötte oss exemplariskt *hosthost* haha Iaf sen på kvällen var man taggad på fotbollsmatch Sverige-Danmark x) Men vi förlora såklart med 1-0. Sen så gick jag o la mig var as trött ;o

På söndan vakna man när mamma o pappa skulle gå iväg o jobba sen slockna man igen o sov till typ halv 12 ^^ As skönt! Sen vare bara soft hela dan haha

Och jag drömde värsta sega drömmen inatt ;o De handla om typ när vi ska åka till Cicci på midsommar xD Det första jag kommer ihåg av drömmen är att jag o Hanna ska gå o köpa blommor till Cicci (?) haha fast de är bara jag som köper iaf sen så skulle vi träffas lr nåt o jag försöker få tag på Sanni som inte svarar och Hanna är borta haha och Fredrik som också ska med ringer jag inte ens till sen så på nåt sätt komme rjag till Örebro och jag tror Hanna iaf kom med, då har jag såklart typ glömt alla pengar hemma så de räcker bara till bussresan hem haha as konstigt vare så vi får la hoppas att de inte blir så i verkligheten ^^  Längtar seriöst dit as mkt ;D

Kommentarer

Postat av: cissi/cicci

Publicerad 2009-06-08 19:10:27

whiii^^ där är om 2 helger:O snart snart snart^^

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-08 19:57:30

LÄskigt :S :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela