lostinyouth

Räka ;o

Publicerad 2009-06-23 19:32:55 i Vardagligt

Idag på sommarjobbet har vi varit ute typ hela dan. Kl. 9 gick vi till lekparken i Bruksparken, och sen vid halv 12 gick vi hem. Sen har man varit ute o solat och nu ser man verkligen ut som en räka på armarna >_< Värsta bonnbrännan har jag också -.-  Men de bruna kommer sen hoppas jag. Iaf när jag kom hem så ringde jag lilla Sandra och vi gick ner till Centrum x') haha vi köpte Pasta Alfredo ^^ Mkt gott faktiskt. Och just nu sitter vi o kollar på How I Met Your Mother :D Vi har mkt trevligt :) Och så har vi pratat lite om vad vi ska äta på fredag, Hanna,Sandra,Fredrik,jag o Nattha tror jag ska ha Disneykväll ^^ 

Och Fredrik om du läser detta så kan du svara på om du tycker om pizza och om du vill äta de x') Vi tänkte också att alla kunde köpa med sig nåt snacks, de behöver inte va mkt lr dyrt :p Sandra ska iaf köpa dricka. Jag tar hand om maten. Du får säga vad du vill ha med ^^ 

Nu ska jag va lite social med Sandra igen så bye!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-23 21:23:06

När ska vi va då? :(

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-06-24 12:23:11

hehe :)ska vi köpa pizza eller göra egen. och ska jag ta med vhs:en? vad ska jag mer ta med föruton mumsfilibaba?! :D och som hanna fråga när ska vi va :P

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-06-24 12:24:35

Hehe :) Jag vet inte om min kommentar kom med så skriver igen _:D Jag gillar pizza. men ska vi göra egen eller köpa? och ska jag ta med vhs:en ? vad ska jag ta med mer förutom mumsfilibaba?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela