lostinyouth

Sommarjobb

Publicerad 2009-06-15 19:28:27 i Vardagligt

Idag var då första dagen på sommarjobbet ^^ Ungarna var söta o roliga =) En unge va värsta lillgammal xD haha söt men jag gjorde inte så mkt hehe vi körde dunken, kollade på när de körde Zoo Tycon x) Och lite sånt :P hehe tiden gick faktiskt fort iaf :o Typ tredubbelt så snabbt än när jag va på dagiset! haha men de är skönt!

Och nu har jag beställt buss biljett tills när vi ska åka till Cissi :DD hihi bara tre dar kvar nu!! Längtar ^^  haha kommer skriva vad jag ska ha med mig snart xD Sån är jag haha men kommer säkert glömma nåt iaf ;)

ASSÅ OMG!!! Såg på världens äckligaste film om djurplågeri!!! :@:@ De hade sånna här tvättbjörnar som de drog av skinet på medans de LEVDE!!!!!!!!!!!!!! O så låg de där sen o led.. >_< Asså sitter typ o darrar o tjuter vill bara döda dom!!! GAAH!!! Hur kan man göra så!!?? Har de absolut INGA känslor??!!!! Jag är så himla arg så jag kan inte skriva mer!! :@ Bye!

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-06-16 09:32:18

:S :S :S :S varför var du tvungen att skriva om de är stackars djuren. X( Om man åker från nkpg till finspång så ser man ett påkörtdjur som sitter och "kramar" bilräcket. :S ha annars en bra dag

Postat av: fredrik

Publicerad 2009-06-16 09:33:53

Just det jag har färgat håret med XD blont men det går inte så bra som vanligt så jag ser ut som en naz*st :( får se annars om det blir brunt om detta inte fungerar. Ska göra en till blondering och se. xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela