lostinyouth

Tisdag

Publicerad 2009-06-09 16:01:35 i Vardagligt

Idag har man då varit i bajs skolan ;p Har inte haft nån seriös lektion idag ^^ Typ i morse hade jag So och jag gjorde läxa, sen hade vi klassråd o där kommer jag seriöst inte ihåg vad vi gjorde ;o Sen hade vi engelska där vi typ bara lekte, sen hade vi inställd svenska o därmed håltimma ^^ Sen hade vi idrott där typ ingen var seriös haha och sen hade vi inte nån matte :D Så de har varit en mkt nice dag ;) och JAG HAR INGA RESTER KVAR NU!!! Fatta hur skönt de känns!! Imorrn ska man då orientera som är enligt mig dödstrist och onödigt x) Men men bättre man göre nu så slipper man görat sen i tvåan med ettorna då :p Sen ska man ju ändå bara kolla på när treorna har klasskamp lr nåt hehe och sen leka med Hanna :D:D Var seriöst as länge sen!! ;o Inte bra inte bra..   (:

4 dagar kvar!! ;D Wiiiiiie!! Nån som vill hitta på nåt för att fira? x)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-09 16:54:24

Hanna vill =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela