lostinyouth

Plugga,plugga..

Publicerad 2009-03-31 17:14:57 i Vardagligt

Jahopp ;) Då sitter man o "pluggar" på Historaprovet som vi ska ha imorrn x) Orkaar seriöst inteee ;o Men men och bara för att jag har så extreemt tråkigt så ska jag göra en lista på saker jag gillar o inte gillar mahaha xD

Jag gillar:
att våren är här :D
Hanniis ;) Du har en speciell plats i mitt hjärta You Know <33
att det är snart sommarloov ;D
att jag hörde fiskmåsarna idag ^^ Äkta sommarkänsla!
mysiga filmkvällar ;)
att gå barfota ^^
att badaaa haha
att Hanna o jag kankse ska leka imorrn o på torsda :D
kramar x')

Jag gillar inte:
Historia prov som man inte kan x)
när det blåser xO
bad med klassen -.-
när allt är tråkigt o trist =P
när solen går i moln =(
att jag läst ut andra boken i Twilight-serien
att jag inte heller har fortsättningen -.-'


Ajja orka mer haha tänkte avsluta med en bild på min älskling ;D mihihi



Mihihi Love You my Friend! <333  :) And will always do ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-31 18:26:20

Naaw. Tack så mycket<3 Du har en särskild plats i mitt hjärta också<3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela