lostinyouth

Mkt nice dag ;D

Publicerad 2009-05-02 20:49:18 i Vardagligt

Jahaopp dagen börja med att jag fick gå upp kl 9 bara för att jag skulle lämna den där himla kakan -.- Sen åkte vi till Viberga för jag skulle handla present till Sanni ^^  Sen när jag kom hem ringde min mobil och det var då Anna som sa att de hade sålt slut på kakorna så vi slapp stå (!!!!!!!!!!!!!!!!!) :D:D as gla vart ja x) Men iaf, vid halv 3 åkte man till Sanni och Cicci ;D Och så satt vi o vänta på Hanna ;) När hon kom bar det av till Sturesjön där vi fikade (mkt) haha en massa godsaker hade de bakat 8D hihi så satt vi där ett tag o sen cykla vi hem till Sanni igen där vi satt o typ garva hela tiden o bestämde lite sommarplaner ;) Så dagen som skulle va typ skit (förutom Sannis fest) vart mkt bra ;D haha och i morrn blire att plugga barnteatern, plugga engelska prov, göra barnobservation, och städa mitt rum xD Ser jag inte fram emot kan jag ju säga meen.. det får la gå =P Nej nu ska jag iaf börja lite av de jag ska göra ;S Bye<3 

Kommentarer

Postat av: cissi/cicci

Publicerad 2009-05-04 20:10:02

allt det där jobbiga du skulle göra kommer gå lätt som fett fritt smör ska du se;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela