lostinyouth

shuuu

Publicerad 2009-05-15 20:36:02 i Vardagligt

Jaa då ska man väl försöka skriva nåt vettigt igen :P Vilket inte kommer att gå så bra. Igår lekade jag med Hanna :D Vi drack kaffe o åt bullar o såg på Sleepy Hollow<3 Grr säger jag bara ^^ Men de var nice sen gick vi ner till kyrkan o fixa i vårat rum, börjar bli mkt fint nu ;)  Sen gick man hem o då såg man självklart på Eurovision semifinal 2 =P Jag gillar faktiskt många bidrag detta år ;o  Om de är nån själ som undrar äre Finlands,Turkiets,Norges,Estlands,Moldaviens och Azerbadjans x) Och efter det så gick jag o la mig ^^

Idag var lilla Jennifer sjuk :( Krya på dig!! Så de vart en dag med Achmed ;D För er som inte fatta så äre Elvira :p  Men iaf de var nice ;)  Ajja, orkar icke skriva mer så bye!

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-05-15 22:06:56

håller med dig. men du får ju hoppas lite på sverige också haha:) håller mig dig på alla förutom moldaviens x) fast den är lite cool-. hare bra

Postat av: Hanan

Publicerad 2009-05-16 00:57:36

JAg tycker att de flesta bidragen är SKIT x'D haha. men skojigt vare att va med dig! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela