lostinyouth

Stockholm :D

Publicerad 2009-05-26 17:00:37 i Vardagligt

Igår var man då i våran kära huvudstad Stockholm ;D Först satt man i bussen med Hanna <3 o vi prata på som vanligt ^^ Sen blev de att va på Vasa museét haha Fredrik hade kul åt när man sa Vasa på finlandssvenska XD Fast Vasa var väl ganska kul att titta på :P Men hade hellre gått på Naturhistoriska istället x') Men men, sen gick vi på stan o Fredrik o jag hittade våra kära medmänniskor bratarna ^^ haha fast vi såg inte så många =( haha fast de var rena pinan att gå där ;o Skiit varmt, människor överallt så man bara ville smälla till alla som gick ivägen xD och så as ont i fötterna ;o Men jag köpte iaf ett linne :P Tänkte, Äh kan la lika gärna köpa de så jag iaf har köpt NÅT hehe ^^ Haha man märkte att Hanna o jag var trötta när vi åkte hem, för de satt en framför oss o typ somna hela tiden xD Asså han luta huvet åt sidan o så vakna han o så gled huvet fram så de typ hängde o dingla lr vad man ska säga xD haha vi satt typ o asgarva åt de i säkert 10 minuter XD De var en mkt trevlig dag med vännerna <333  Och här kommer nåra bilder ^^










De här kortet var en pina för mig.. eftersom jag är höjdrädd, de ser inte högt ut med de var de :P Men jag klarat :D

Sötis-Hanna ^^ hahah vi gick nämligen in på en maskeradaffär där vi prova en massa grejer x)

*host* okeej.. den där får jag väl bjuda på eftersom jag la upp den andra bilden på Hanna =P hehe de här får bli den sista bilden. Ciao!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-26 19:11:49

HAHa x'D skojigt vare<3 Stackarn ^^ Han var nog väääääääääldigt trött =P Jah verkligen! Din bíld va ju inte hälften så pinsam som min! X'D

Postat av: cicci/cissi

Publicerad 2009-05-26 20:21:23

ååh va kul . men jag tror det hade varit jätte mkt roligare på det naturhistoriskamuseet. ,... jag ville förlja med er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela