lostinyouth

Usch :(

Publicerad 2009-05-07 12:24:21 i Vardagligt

´Denna dag började med att masa sig upp ur sängen typ kvart över 7 =P Sen bar de då av till dagiset :) Fast är genoom förskyld verkligen! ;o inte kul. Så jag sprang typ fram o tillbaka hela tidne o snöt mig haha meen sen så sa min handledare att det var nog bäst om jag gick hem o kryade på mig ^^ Så de gjorde jag x) Så nu sitter man här med röd näsa o rinnande ögon hehe känns typ som om mina ögon ska ploppa ut lr nåt :o haha

Ooch jag fick reda på i tisdags att NV-klassen också ska med till Stockholm!!! :D:D:D Det vill säga Hanna,Linda,Jennie o så Fredrik ;D As kul kommer de bli ^^

Och jag satt lite o räknade dagar och kom fram till att de är typ bara 18 dagar kvar till Sommarlooov!!!!! :D

Och igår haha så frågade jag mamma en grej som pappa hade sagt till mig när jag var liten xD hahah För pappa hade sagt att man kunde snyta ut hjärnan haha han tyckte väl att jag snöt mig för mkt när jag var liten x') Så det har jag typ trott från dess haha ganska osannolikt jag vet, men jag har haft de där i huvet hela tin xD O så frågade jag då mamma i går om man kunde snyta ut hjärnan och hon sa då självklart nej haha jag är väldigt lättlurad :o Och igår när jag var med Hanna kunde jag inte prata normal svenska ;S haha jag sa typ t.ex min barn (kom inte ihåg vad jag sa men de var nåt liknande) men jag skyllde på att min förskylning hade gått upp i hjärnan ^^ haha  Nej nu orkar jag inte skriva mer ;) Byee

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-07 17:39:25

Hähä X'D DEt var skojigt du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela