lostinyouth

Wooo

Publicerad 2009-05-13 17:01:21 i Vardagligt

Igår såg jag då på Eurovision semifinal 1^^ Sverige var då med och gick vidare! ;D hoho fast om inte Sverige hade gått vidare så hade jag hejat på Finland lr Turkiets xD Jag vet inte egentligen vf jag gillar Turkiets bidrag ;o Gillar den på ett konstigt sätt, och kanske för att den sätter sig på hjärnan x') Haha men Finland är bra iaf ;) Och på lördag är det The Grand Finale ^^ Får man bara inte missa x) haha ajja snart ska man på kalas dårå ^^ Faster fyller år :)

Äre bara jag som tycker jag har en ganska tråkig blogg? ;S Ska jag lägga in mer bilder? Lr ska jag skriva om nåt annat än mitt simpla lilla liv? :P Eller ska jag bara ha den som den är?

Nej nu måste jag göra mig iordning Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-13 17:45:02

Den e la bra? :P Men lite fler bilder skadar inte! :D

Postat av: cissi

Publicerad 2009-05-13 20:03:25

mer bilder! massa bilder! :D

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-05-13 20:05:39

det är alltid kul med bilder. men det är trevligt att läsa om din vardag :D Woho Sverige gick vidare. fast vad dåligt ljudet var på alla bidragen och den där kill presentatören klängde på tjejen hela tiden den där modellen. Men få hoppas på en seger. eller top 10

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela