lostinyouth

FF!

Publicerad 2009-11-22 13:44:58 i Vardagligt

Igår var man då hos Uttern på FF! :D Efter 5 nångång stack jag till henne och vi inväntade Sandra o Fredrik^^ När Sandra kommit så satte vi oss o skulle beställa mat :) Hehe så när Fredrico kom så åkte vi iväg. HAHA o jag kan säga att jag skämde ut mig x'D Han killen som stod i kassan fråga om vi skulle betala allt ihop men då sa jag att jag skulle betala en sak själv, han fråga då vilken o jag sa Kebab pizzan! Alltså inte kebbab pizza som man uttalar egentligen utan KEBAB! HAHA höll på o garva ihjäl mig xD

Vi åkte o köpte dricka också och sen hem igen :) Där satte sig vi oss däruppe o titta lite på Tv tills vi bestämde att vi skulle ta på Barnhemmet. Jag hade sett den innan o visste typ vart jag skulle blunda men.. såklart satt den ondskefulla Fredrik brevid mig så jag vart rädd några *host* gånger iaf hehe. HAHA när filmen va slut så hållde vi på o flumma och HAnna hämtade sin docka som har ett par glasögon på sig x'D Och när hon skulle kasta dockan på mig så slängdes de av! Asså de låter inge kul men jag tyckte de va skit kul och jag sitter o asgarvar åt de fortfarande XD Vart ännu värre när Hanna "prova" dom haha de är så små så man får inte på sig dom HAHA

Efter vårt flummande bestämde vi oss för att gå en liten promenad och tog också Nellie med oss :) En mkt trevlig promenad. Sen hamna vi vid pianot, tills vi gick upp o lyssna på en låt medans Sandra o jag låg o typ kräla på golvet x'D Tillsist kolla vi iaf på Transformers :D Och flumma lite mer ofc ;) När klockan va typ halv 2 åkte vi alla hem :) BÄSTA kvällen på länge iaf!! <3
KEBAB pizza xD

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-24 00:04:03

sv: VÄrldens bästaste kväll! :D HAHAH x'D dockan ÄGDE!!!!! X'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela