lostinyouth

Stockholm i mitt hjärta..

Publicerad 2009-11-02 18:43:31 i Vardagligt

I helgen åkte jag då till stockholm för att hälsa på min bror, hans sambo o deras barn :D  Det var riktigt skojigt och jag vet inte hur mycket mer jag gillar sthlm än Finspång!! ;o Det är iaf människor ute där x) 
Hehe på lördagen hade vi också kalas för Amanda som den lilla ungen heter ^^ Typ 30 ungar kom! :o haha men det var roligt.

När söndagen kom var det bara att börja packa ihop och sen drog vi in till T-centralen för att lämna väskorna så vi kunde gå ut lite på stan :) Jag hittade iaf 2 linnen och ett par vita strumpbyxor ^^ Om vi hade haft mer tid hade det antagligen blivit mer men ska ju dit sen i slutet av november o dåå blire shoppa av! x') Men iaf när klockan var kvart i 4 åkte de hem för att Amanda var trött, så vi satte oss ner o vänta. Vid 4 gick vi upp på perongen för tåget gick kvart över. Fatta va mkt folk de va!! Man kunde knappt komma uppför trappan! :o Påminde om en sån här katastrof film där massa folk flyr o en massa x) Anledningen till folkmassan var att ett tåg hade blivit försenat. Så vårat tåg blev också det -.- 45 minuter fick vi stå o frysa (Y) Wiie... och eftersom tåget hade blivit så mkt försenat hade också bussen gått. Så vi fick åka taxi hem xD 
Men  trots det och svininfluensan (som jag tänkte på så fort någon host lr nös xD) så vare en mkt mkt trevlig helg :) 

JUST JA!!! Jag glömde den viktigaste grejen!!! Jag såg en kändis i Stockholm :D! Nämligen JOHAN GLANS!! Haha jag är jätte stolt över det!! :D:D

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-02 19:51:54

Åh :D Johan glans! en av mina idoler ;)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-11-03 14:16:14

är inte det han unga med blonda håret från idol? eller nej! det är vell han komikern!! ahahaXD kändisar är coola att se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela