lostinyouth

*asg*

Publicerad 2009-10-12 22:36:04 i Vardagligt

Hahahhahah xD Idag hände en skit rolig sak nämligen att våran klass skulle gå till Hopptornet o gå i skogen där o ta kort o en massa grejs ;p Och innan man kommer till industrin så är de ju en liten backe haha o så hör man bara typ som när man åker på grus och sen ligger våran lärare där på marken!! HAHA Fatta va Jennifer, Elvira i jag garva asså xD VIlken skadeglädje man har haha men de såg faktiskt kul ut x')
Och jag är ännu mer glad för Fredrik o jag snacka om att se på Michael Jackson filmen som kommer nu på bio snart!!! :D:D Jeeey fast vi vill ha med massa personer! Fast ingen lyssnar på han xD Hannaaa kom igeen *blinkblink* Sannii? ;) De skulle iaf va rackarns kuul!!! :D Oooch jag har hört nya låten också! This is it, gillar den massa den blir bara bättre o bättre ju mer man lyssnar på den ^^ Wiiiie.. jag har lite smått ryck så där just nu ;D

Jag ska också försöka bli bättre på att skriva inlägg hehe kan jag lova nu när jag är på så gott humör x)

Men här är iaf den nya låten för er som inte hört den! :) Lyssna o njuuut.

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-10-13 19:53:01

Haha. Låten är jävligt bra i början ^^ Den är lite annorlunda :P

Postat av: cissi

Publicerad 2009-10-14 20:01:26

jag vill så järna se den filmen _ jag lyssnar faktiskt på honom . hallå glöm inte mig! fast vi kan inte se den på bio tillsammans ändå . hm vi kan ha filmkväll!^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela