lostinyouth

Fjortis/Brat party!! :D:D

Publicerad 2009-10-29 15:16:45 i Vardagligt

Haha igår hade vi fjortis/brat party ! :D Sandra och jag drog till Hanna vid 1 för att fixa iordning oss tillsammans ^^ Mkt mkt snygga blev vi XD Sen när vi var färdiga var det bara att vänta på Sanni,Linda o Fredrik :) När alla väl hade kommit så gick vi upp på övervåningen och sjöng lite kareoke. Väldigt vackert måste jag säga! ^^

När skönsången var slut bestämde vi oss för att beställa lite mat och när den var uppäten var de dags för filmtajm! :D Vi valde Hunting in Connecticut tror jag den hette.. hehe den handla iaf om spöken o grejs. Hehe jaa jag kan väl bara säga att jag är glad att jag fortfarande lever xD PLUS att Fredrik skrämde mig så jag börja tjuta! HAHA fatta va rädd jag blev! Sen märktes det att det hade blivit lite för mkt för både Hanna och mig för vi satt och asgarva medans de andra bara satt typ tysta xD  Ja, sen bestämde vi oss för att gå ut på en liten promenad samtidigt som vi släckte alla gatlyktor (A) ^^  Sen så gick vi mot Reningsverket lr Fredrik o jag gjorde de för de andra vågade inte Sanni babbla på om grävlingar o älgar och en massa haha.

När vi vände o skulle gå tillbaka var de andra såklart borta. Hmm.. ja för att göra en lång historia kort kan vi säga att jag blev rädd när jag såg Sannis ansikte bakom en sten xD  Efter promenaden satt vi o köket o spela lite kort och sen var Fredrik tvungen att gå hem. Vi satte på en till film,SWAT, och efter den var det säng dags! Vi körde lite sanning lr konka lr mest sanning eftersom ingen orkade gå upp om man valde konka :p När alla var super trötta bestämde vi oss för att sova. Lr de andra somna fort medans jag låg vaken och bara tänkte på den där himla skräck filmen -.-  Jag vakna säkert först av alla också, fast Linda kom inte så långt efter och tillslut var ALLA vakna x) Kl.9 på morronen ^^  Sovit ung.6 timmar,lite mindre kanske :p Snacka om att alla var zombizar XD

Tyvärr kunde jag inte ta några kort eftersom jag glömde kamerabatteriet hemma hehe men kolla på mina lilla Utters blogg för bilder ^^ www.litetkakmonster.blogg.se :D  Tkr iaf att denna fest var oerhört skojig och gör gärna om de igen! ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-29 18:30:35

Det måste göras om : D !!

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2009-10-30 20:11:11

oh, hunting in connecticut är fan bra :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela