lostinyouth

Håhå jaja

Publicerad 2009-10-20 17:32:35 i Mode & Shopping

Så nu ska jag försöka mig på ett litet inlägg då. Idag var en grymt skön dag för vi börja inte förräns fem i halv 1 ;) och vi hade då ba två lektioner, engelska o idrott. Idrotten va de roligaste på länge eftersom vår lärare var inte där så fick vi göra vad vi ville. Så först spela vi basket o sen fotboll. Det är ju det jag vill hålla på med på idrotten och inte himla styrketräning o skit -.-  De här är såå mkt roligare!!  Men om vi ska hålla på med kondition vill jag iaf pröva nåt nytt som poweryoga, pilates lr nåt sånt de verkar ganska kul ^^
Jag längtar till nästa vecka!! Vill ha lov nuu! Jag tycker att vi ska ha typ filmkväll lr fjortis/brat party lr nåt XD Jag vill göra nåt iaf ;)

Nu kommer de oerhört efterlängtade *host* bilderna på mina nya kläder o skor :p
förlåt den usla bild kvalitén men ni ser typ hur de ser ut ;p Och som vanligt ser de bättre ut i verkligheten.
Jeansskjorta från HM

Och cardigan från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela