lostinyouth

Shake your body to the ground

Publicerad 2009-10-08 18:03:03 i Vardagligt

Nu ska jag då ta o uppdatera lite :p I tisdags hade vi konditionstest ooch jaao, de gick väl rätt så bra jag sprang iaf hela tiden! haha och fick nånting på 12 minuter. Mina ben va som gelé och mina ben värkte som bara den men hem kom jag iaf! Då vare bara att vänta på att Uttern skulle sluta och sen gick jag o mötte henne lr, de va nästan som om hon mötte mig för jag hann bara till halva bron innan vi möttes ;) Men vi gick iaf hem till mig, och vi fika, kollade på Tv och flumma ;D
Igår vare då dags att sticka till praktiken igen. De va väl rätt så kul fast man är as trött! När dagen va slut åkte jag hem och ringde till Uttern :) Sen stack jag till henne och vi hade roliga bollövningar som riskerade att lägga hela Hannas rum i total förstörelse xD Haha och så lekte vi med en massa ord. Jag blir t.ex Nejseful! Haha och Hanna blev Buyäh! Haha så kan de gå när vi börjar leka ^^ Kul vare iaf och sen blev de dags för mig att gå hem.

Jag vill ha jordnötter! :o

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-09 20:54:50

Vi har inte konditionstest :p hihihi

Postat av: cissi

Publicerad 2009-10-09 20:55:26

oj de va jag som skrev det där

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-10 01:29:10

ASG --> vilken härlig mening -> Mina ben va som gelé och mina ben värkte som bara den men hem kom jag iaf!



Mina ben och mina ben X'D



HAHA ph va kuligt det var! :) Mycket duktiga och fina bollövningar gjorde vi. Det räknas väl ändå som veckan/månadens/årets gympapass? X')



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela