lostinyouth

Kavli räkost

Publicerad 2009-09-29 20:57:01 i Vardagligt

Ni vet den där Kavli reklamen där de drar upp en bandspelare o börjar dansa? Den första med bäbisen va lite smått rolig o så ^^ Sen kom den där med tanten, man ba okeej.. inte såå kul kanske. Men nu såg jag en till ny! Nu med typ rockgubbar men med samma grej. Nu är det väl ändå dags att hitta på nåt nytt?? Den här va bara underlig o konstig :S haha ajja nog snackat om räkost XD

Idag har de inte hänt mkt alls, varit på praktiken, cyklat i motvind! Jeeey.... hehe ;)

Funderar på att färga håret igen haha! aldrig blir jag nöjd xD Men jag tänkte färga med sån här hennafärg :) Så jag inte färgar sönder håret :p Jag har faktiskt börjat fundera på rött igen va tkr ni? rött, brunt lr nåt heelt annat? ;)



??
??

Har haft fler bruna färger men har dom inte på datan :p Men tell me! :D

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-09-29 22:00:40

RÖTT och inte som på den översta bilden lite rödare ^^ det är du. kanske kastanje färg? Mohaha. blont? xD Hahahaha

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-29 23:46:12

RÖTT! RÖTT! RÖTT! RÖTT! RÖTT! RÖTT! RÖTT! RÖTT!



Som jag alltid har sagt Jossan :D Oh jag kan färga (A) ^^

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-30 07:45:53

Du passar jätte bra i rött :D <3

Postat av: cecilie

Publicerad 2009-09-30 19:13:14

rött^^



jag gillar inte alls kavli reklamerna... alla är sjukt mystiska! och har du sett gubbens mage! den är gigantisk

Postat av: Sanni :P

Publicerad 2009-09-30 20:05:07

Jag tycker att du ska ha en lite smyg röd färg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela