lostinyouth

Let´s go Sandra and Jossan style!

Publicerad 2010-04-19 19:15:09 i Vardagligt

Idag har man varit i skolan då som vanligt, fast vi ändå typ bara har sega lektioner så var det inte så farligt. När skolan slutade så gick jag hem to my Vanillabear ^^ Mkt trevligt måste jag säga, vi såg på Rush Hour 2 och höll på att garva ihjäl haha! Och så åt vi ju några chokladbollar (A) Riktigt skojigt var det iaf :) <33

Nu sitter man då här och borde egentligen köra igenom min idrottsuppgift som jag ska leda imorrn (!!!!!) Men gör jag det?? Neeej. Och så många veckor som jag har haft på mig att köra igenom den på, har jag gjort det? Neeeeej! Så nu sitter jag här i sista minuten men orkar ändå inte ta tag i det och köra igenom det.. Känns lovande detta må jag säga. Ont i magen har jag också så jag skyller på det för att inte verka alltför lat ^^





Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-20 20:37:12

GO JOSSAN. Gympa (Y) typ xD

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-20 20:37:50

Haha. När kommentaren var klar så kom ica reklamen upp xD när stig stretchar. blev lite smått chockad xD HAHAHAHA.

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-04-25 01:29:26

nu blev jag sugen på chokladbollar XD dumma dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela