lostinyouth

Break

Publicerad 2010-12-14 14:38:47 i Vardagligt

Om jag ska vara ärlig så har jag glömt bort bloggen lite.. Fy skäms på mig. Men kände att jag behövde en liten paus :) Aja sitter nu i skolan och ska göra ett arbete om hinduism *hoppar av lycka* lr inte men det duger.

HAHA kan berätta en klockren kommentar som Maria Montazammi sa igår i svenska Hollywood fruar. Hon hade anordnat en Baby Shower till en av sina vänner, när de satt och pratade och hade trevligt så gick vattnet på hennes vän och Maria utbrister på svenska: Nej! Hennes vatten gick sönder!
HAHAHAH Asså seriöst roligaste kommentaren jag nånsin hört ;D Nog för att Maria nångång säger nåt tokigt varje gång men det här tar såå hem priset, hahah.

Nej, måste fortsätta "arbeta" ;)

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-12-14 23:30:31

HAHAHAH BÄSTA! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela