lostinyouth

Butterfly Effect

Publicerad 2010-12-18 13:14:37 i Videos

Igår hade Hanna o jag lite film mys vilket var oerhört mysigt haha, vi plockade på oss lite filmer och började med en som hette Match Point. Kan säga att Hanna o jag tröttna redan de första 5 minuterna x) Sen satte vi på Butterfly Effect som jag faktiskt inte hade sett innan, den var bra! Handlar om en som går tillbaka i tiden genom sina dagböcker och ändrar på vissa saker vilket i sin tur gör så att hela framtiden ändras också. Ska inte avslöja för mkt ;) Men ibland var den lite förvirrande, iaf för mig haha. Men hur kan man inte gilla filmer där Ashton Kuther är med i?? *dreggel* Efter den filmen så traska Hanna hem och ja, jag gick o la mig, var så himla trött! ^^
Idag är det iaf Julfest som jag tror kommer bli riktigt kul :) Kommer dock att bli pinsamt när man ska gå, eftersom jag går som om jag skitit på mig, pga min underbara träningvärk i vaderna. Aja, de löser sig säkert på nåt vis ;)
eye candy! ;)

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-12-19 23:52:43

det va mycket myyyyyyyyyyyyyys<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela