lostinyouth

Happy New Year!

Publicerad 2010-12-31 22:29:49 i Vardagligt

Jaha, nu är snart detta året slut och jag måste säga att det har varit galet ;) Men sjukt roligt! Får bara hoppas att 2011 kommer bli lika bra lr ännu bättre! Dock blev ju inte detta nyår som jag hade velat, blir sjuk och orkar typ inte göra nånting. Men men nästa år! hahah iaf Tindra har beslagtagit toaletten som sitt skyddsrum, bara hon är lugn så är det ok för mig :) Vågar ju inte gå ut o kissa ens stackarn <3
Nej, nu har jag bara en sak till att säga, GOTT NYTT ÅÅÅR!!!! :D
Nu ska jag satsa på att bli frisk så jag kan börja det nya året med att göra galna saker med Vanillabear x)

Kommentarer

Postat av: vanilla

Publicerad 2011-01-01 13:59:34

jaa, vi ska bli ännu bättre, galnare och roligare 2011!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela