lostinyouth

I´m the master of drinking coffee

Publicerad 2010-02-12 19:47:04 i Vardagligt

Idag hade vi då ba en "lektion" eftersom de va Musikdag i skolan :) De va klasskamp också alltså klasser fick typ uppträda o grejs o den dåligaste vann! Fattar inte den va inte ens kul :S hehe

Sen när de va slut så ringde jag Fredrik eftersom vi skulle fika o jag skulle lära han att dricka kaffe xD Så vi möttes o gick sen vidare till P2, där man möttes av en inte sådär jätte trevligt syn :P hahah  men en varsin kaffe latte tog vi och satte oss, blev ganska imponerad att han lyckades dricka upp hela! xD de va duktigt. Efter en halvtimme så skulle de stänga så vi begav oss ut i kylan och gick i Slottsparken lite och han ringde och beställde tid till hårklippning ^^  Så för att dra ut lite på tiden så gick vi hem till mig och tillslut gick vi ner igen till frissan ;) Resultatet blev mkt fint och sen va dagen slut och vi skildes åt :)

Kaffe Latte in my heart <3 ;D

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-02-12 20:33:13

Låter kul med en musikdag.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-02-12 22:52:07

en tevlig syn visst de :) hahah

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-13 13:55:17

Låter ju najjst!!

xD

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-02-13 15:30:47

Väldigt nöjd med min prestation :D Ja håret är kort, och självklart så lurar hon på mig en gele flaska ><

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela