lostinyouth

It don´t matter

Publicerad 2010-02-10 18:51:22 i Vardagligt

Denna vecka har varit händelselös, så vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men imorrn ska man då va med lilla Sandra :D Tror de kommer bli mkt kul.
På fredag är det Musikdag i skolan, det blir ganska nice för de är de enda vi kommer ha den dagen ;) Nån som vill hitta på nåt?
På lördan sen ska man va med Hanna, the Utter ^^ tror de kommer bli en fabilous dag ;)
Sen kommer den fruktansvärda dagen.. Alla hjärtans dag. Visst, kul för de som har NÅN men när man är singel är det de enda man blir påmind om, att man är singel, ensam.. jaja, nu ska vi inte va negativa här. Nån som vill va med mig så jag inte deppar ihop totalt? haha

 Will You Be My Valentine?



Har absolut ingen aning vad jag ville få ut ur de här inlägget, men men. Slänger in en mkt bra låt på en gång med ;)



Nån som vet btw hur man får bort själva videon? xD Jag och koder går inte så bra ihop om man säger så, fattar nada :P

Uppdatering: Wooho jag klarat :D Tack Elviraa ^^

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-02-10 19:32:01

bara att dra ner själva rutan så den blir "smal" :p behövs ingee kod

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-02-11 15:10:04

no problem :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-12 00:34:12

ooh men Alla hjärtans dag är för vänskapshjärtan också jue! Inte bara "par"-kärlek utan för ALLA! :) <3 You are my Valentine to<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela