lostinyouth

Ångest blandat med flashback

Publicerad 2010-01-11 21:03:30 i Vardagligt

Jahopp i morrn börjar skolan igen då >_<  Inget jag ser fram emot förutom att få träffa Jennifer o Elvira igen <3 :D  får väl ta o sammanfatta de dagarna som gått nu, vilket jag inte kommer ihåg nånting av :S haha ajja NÅT gjorde jag! Idag va jag iaf på en liten promenad med Fredrik vilket va trevligt :) skönt att komma ut lite plus att de va jätte fint väder! :D Promenader gillas! x)

Vet inte riktigt va jag ska skriva mer men nu äre bara att längta efter nästa lov som betyder Åre!! Tror de kommer bli mkt mkt kul!
Lite flashbacks från förra året ;D<3

Vårat klaustrofobiska rum 
De underbart vacka tapeterna med Sandra i mitten :D<3
de roliga guppen i Askeland där nu Hanna är i mitten x) <3 
Mina otroligt fina vurpor
Och sist men inte minst de fina utsikterna ^^ <3


Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-01-12 12:58:22

Promenaden var väl behövd :D (var detta Rikssvenska? det låter lite konstigt hahaha) Men tapeterna var ju skitsnygga ;D HAhaha men gillar lite halvt den röda faktiskt. typ fondvägg. eller nej förresten den är lika ful haha. Gillar sista bilden den är typ lite the calm before the storm lite vampyrigt

Postat av: Saadet

Publicerad 2010-01-12 17:03:14

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaaam!

Postat av: sandra

Publicerad 2010-01-12 19:51:03

ÅHHH jossan :) Du KUNDE inte ha hittat en bättre bild på mig!? jag ser ju hemsk ut....... Blääää

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-12 23:25:13

BÄSTA IDRE!! XD <3333333

Postat av: liiiinnnnea! :D (blomgren xd)

Publicerad 2010-01-22 16:03:24

ska vi låtsas ramla? :D XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela