lostinyouth

Detta va ju trevligt.

Publicerad 2010-01-14 15:41:39 i Vardagligt

Idag fick vi då reda på va vi fick på Matte Nationella, självklart så fick jag IG (Y) Måste räkna i nån himla bok o häfte >_< Jeey....
Och sen kommer inte jag kunna gå på en där himla skolbalen i trean! För man fick visst inte gå själv-.- De är ju typ de som jag ser fram emot, o så kommer jag inte ens få gå. Annars kommer man typ bli ihopsatt med någon random o de vill inte jag! :o hrmpf..

Nej nu ska jag sluta att va negativ, lr försöka iaf.. men just nu är jag bara trött på allt, inklusive mig själv. Men jaja hoppas pulkan imorrn får mig på bättre humör! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-17 11:21:11

MÅSTE man gå med någon för att få kunna gå? :O!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela