lostinyouth

Se upp i backen!

Publicerad 2010-01-02 22:06:48 i Vardagligt

Igår va då Hanna, Sandra, Fredrik, Maria o jag ute och åkte pulka :D Mkt roligt var det och mina knän är helt blåslagna men de va de värt! Duktig som Maria va så gjorde hon upp en eld och de va riktigt mysigt att sitta där ^^ Maria o jag hade tillochmed en egen konser som va otrolligt vacker ;) Vi åkte också offpist haha rafflande rafflande :)

Idag har man inte gjort nåt, sett på That 70´s show typ halva dan tills de va Harry Potter o då var ju bara tvungen att kolla, you know Robert Pattinson ;) raawr säger jag bara xD Har typ endorfin kick lr va de heter just nu haha. Nej nu måste jag lugna ner mig lite. Får skriva nån annan dag :p

Btw nån som vill hitta på nåt imorrn med moi'??

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-05 01:22:57

ooh :D det var askul! =) m¨åste göras om<3 :D hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela