lostinyouth

Time for a change?

Publicerad 2010-01-25 17:40:57 i Vardagligt

Helgen som gick har nog varit den mest deprimerande helg som nånsin funnits, iaf för mig. Fredan var som vanligt, tror de kanske började sen på kvällen. Plus att jag drömde värsta verkliga drömmen! Och de va en sån dröm som man har med sig hela tiden, samma känsla och allt. De va de enda jag gick och tänkte på, på en HEL lördag! fatta va jobbigt >_< Så på lördan va jag helt deppig och önskade att jag bara kunde få sjunka ner i ett djupt hål. Hatar att vara här, hatar att bo här, jag vill härifrån.


Så nu har jag skrivit av mig lite. Ska försöka bli bättre på att blogga men har ingen inspiration och ingen lust alls. Tycker ni jag ska göra något annorlunda i bloggen? Typ ha dagens citat/låt/outfit? xD  Speak up!


Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-01-25 19:33:08

kom med ett "elvira är bäst för att .." varje dag & dagens outfit :D hahaha

Postat av: cissi

Publicerad 2010-01-25 22:31:33

mer bilder!^^

finspång suger.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-29 18:26:35

OUTFIT! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela