lostinyouth

Skolfest

Publicerad 2010-06-11 11:26:23 i Vardagligt

Igår var då Hanna o jag på vår första skolfest haha. Jag drog till Hanna vid nio och vi fixa iordning oss, lyssna på musik o tagga :D Vi åkte dit och mötte bl.a Jennifer där, så vi stod i kön och vänta och tillslut kom vi äntligen in ^^  Det var verkligen inte som jag hade tänkt mig, trodde det skulle va mkt mindre men de va en rätt så fin lokal. Hanna o jag gick först o spana runt lite innan vi drog ut på dansgolvet. Riktigt drag vare där ;D haha var verkligen jätte kul! Men svettigt som bara den x)  
Vi höll på o dansa hela kvällen förutom när vi gick ut o tog luft o prata lite med Elvira :) När klockan närmade sig 2 så åkte vi hem. 
Kan verkligen tänka mig att gå igen! :)  Tycker vi ska va ett ganska stort gäng då, nån som är på lr? :D

Idag var man då tvungen att gå upp vid 7 för att vi skulle duka o hålla på till treornas middag >_< Tråkigt värre! Men men, upp kom jag och de var inte så farligt då men nu kommer tröttheten smygande mer o mer :) Så ska nog ta ett gubbvil senare haha. Sen ska jag gå ner till centrum för att möta Sanni, sen får vi väl se vad kvällen har erbjuda.

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-06-11 16:05:08

usch för skolfesten! yeaay för mig :D <3 hahah

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-07-11 02:14:37

skojigt va det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela