lostinyouth

Closer

Publicerad 2010-03-30 21:40:22 i Vardagligt

Idag har jag nog inte gjort något vettigt haha känns som om vi bara har sprungit fram och tillbaka, på intervju till enkät till APU prat med ettorna :P Men skönare det än ha riktiga lektioner ^^  Har också haft matte prov idag och ja.. det gick skit haha. Nu är det bara prov i musik och en till uppgift för mig :P  Usch vad jag längtar till sommar och lov!!! det är inte klokt..

Nej nu ska jag vara duktig och lägga in nåra bilder som vanligt egobilder men ja man får ta vad man har! ^^


Fluffy


Okej kan lägga in NÅN annan bild också (A) En favorit i repris.
Haha min lilla älskade Utter!<3

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-03-30 23:07:18

sweetie! :) <33

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-03-31 12:28:02

åhh Sommaren. fina ego bilder ;) Haha bilden på hanna påminner mig lite om avatar. xD men bara lite (A)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-31 22:57:27

Men fy och usch och blääh!!!!!! xD HAHa.. det gör inget att det är egobilder :D Du e ju så söt som så x'3<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela