lostinyouth

Keep on walking

Publicerad 2010-03-17 11:26:55 i Vardagligt

Jaha då är man hemma o är sjuk då ;( Håller på o bli förskyld.. jippi :P Hoppas de går över till helgen iaf :)

I lördags.. jaa vad ska man säga? tycker att heeeelt fel låt vann >_<  Och förlåt alla som hörde mitt vredesutbrott (A) Men fattar inte huur svenska folket tänker här, man såg ju seriöst vilken låt de andra länderna gilla mest!!! Nämligen Salems :D Och sen dagen efter så står det i tidningen att läsarna tycker att fel låt vann.. jamen varför röstade ni inte på RÄTT låt då!? Ajja, nu släpper vi det här och hoppas att vi iaf kommer näst sist.

I söndags gick jag o Hanna på en promenad i det fins vädret ;D Mkt mysigt! Haha förutom det låånga pulsandet i knähög snö x) Oerhört trevligt iaf att äntligen få träffa min lilla Utter :D

I måndags va jag med Hanna ^^ vi lagde mat, skrattade, pratade, kollade på Top Model xD och drack kaffe :'D En Hanna o Jossan dag i sin helhet ;D

Oo just ja nån som vill köpa polkagrisstång för 15 kr? (A) Håller ju på o samlar in pengar till klassresa :)

sjuka hälsningar!

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-03-17 20:36:30

Mohaha. my evil master plan lyckades.! jag smittade dig Haha. Hur hon gick vidare vet jag inte. låten var bra, men det fanns bättre. hon hamna på typ 5 plats enligt mig.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-21 01:05:32

håller helt med dig om att Salem skulle ha vunnit! >.< =)



Hihi det var en mycket mysig promenad och dag ^^ När ska vi va igen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela