lostinyouth

Sthlm :D

Publicerad 2010-05-29 16:35:57 i Vardagligt

Nu är man då i härliga stockholm ;D Och jag har faktiskt sett hela tre kändisar! haha den första såg vi när vi var på T-Centralen och var i samma affär som, inte mindre än Johan Palm xD Okej, kändis o känsdis men folk vet la iaf vem han är :P Sen idag har vi sett någon Petra som jobbar på TV4 och sen Dogge Doggelito! ;) han och 3 till höll på och sjöng o grejer ^^  Saknade Hanna lite där för vi hade röjt som bare den! haha det var faktiskt riktigt bra taggmusik, man blev på danshumör :) 
Ja, har också shoppat lite, på Gina, 2 stycken linnen, ett stort med typ fåglar på som jag har spanat in tidigare och som jag ångrat att jag inte köpte och sen ett typ mintgrönt linne med prickar :) Riktigt nice sen till sommaren :D
Ni får la se bilder när jag kommit hem.

Sen på måndag ska jag klippa mig och färga utväxten. Hanna ska också följa med som mentalt stöd ;) Jag ska göra något radikalt, eller radikalt o radikalt men nåt som jag har tänkt på :) Mer säger jag inte hehe ni får vänta och se ^^  Tror det kommer bli ganska stor skillnad iaf :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-05-30 00:39:52

Yaay! :D hihi.. saknar min Jossan<3



blir spännande med frisören XDjag vet hur du ska klippa (A) mohhaah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela