lostinyouth

Höstlovet

Publicerad 2010-11-06 15:41:16 i Vardagligt

Har varit ganska sämst på att uppdatera känner jag, men kan nämna lite av vad gjort :)
Jag har bowlat, vilket var mkt kul! hahah x)
Jag har varit med Sanni
Jag har varit med Hanna
Jag har varit med the Sandra
Jag har soovit
Jag har varit utklädd till Geisha på maskerad

Ja tror det var allt roligt ^^ Asså jag drömde värsta konstiga drömmen igen! Jag drömde att Sanni klippte av min överläpp! xD HAHAH hon praktiserade på en typ frisörsalong och så gick jag dit för att jag skulle få min överläpp klippt, det var tydligen något man var tvungen att göra på mig haha och det var såå äckligt för hon tog typ ena sidan först och det var jätte segt att klippa igenom xD Och när hon skulle klippa den andra halvan så vägrade jag och efter ett tag ser jag Sannis kompis Hanna smyga in och gömma sig bakom en dörr i en guld-kroppsstrumpa (?) HAHAHA sen vaknade jag, antar att jag får leva med min halva överläpp xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela