lostinyouth

Wierd

Publicerad 2010-11-03 11:48:46 i Vardagligt

Asså jag hade nog världens undelrigaste natt inatt! haha Vaknade hela 2 ggr av att jag hicka!?? Hur normalt är det? :S hahaha sen drömde jag otroligt konstiga drömmar, en lärare sjöng en låt jääätte mörkt fast hon har ljus röst, plus att det var en Kajsa Kavat låt (????) som vi tydligen skulle se en klipp från för att vi skulle snacka om barn som bor i alkoholiserade familjer. HAHAHA sen drömde jag en massa annat konstigt x)
Aja, annars så jag jag nog va med Sanni idag ;) Kommer säkert bli lika awsome som vanligt ;D

Kommentarer

Postat av: Sanni

Publicerad 2010-11-03 21:22:45

Hahaha ja du, du har lärt dig hur awesome det kan vara att äta fettig knäckemacka i micro (Y) Det är ju grejer det.

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-11-03 23:49:28

HAha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela